اصل کار شیر پروانه ای چیست؟
نوشته شده توسط : علی حیدری

انواع مختلفی از شیرها در محدوده شیر پروانه ای موجود است. دیسک افست شیرهای پروانه ای با تکنیک هایی مانند چرخ دستی، چرخ دنده، برقی و پنوماتیک ارائه می شود.

 هدف از استفاده از شیر پروانه ای جداسازی یا تنظیم جریان مایع است. تکنیک بستن به شکلی شبیه دیسک است. تمام عملیات مشابه شیر توپی است که در آن یک خاموشی سریع برای تنظیم جریان وجود دارد. معمولاً مردم شیرهای پروانه ای را ترجیح می دهند زیرا در مقایسه با سایر شیرآلات به دلیل سبک وزنی ارزان هستند. یک شیر پروانه ای برای عملکرد به پشتیبانی کمتری نیاز دارد.

در اینجا در بهداشتی شیر پروانه ای، یک لوله دایره ای وصل شده است که جریان مواد را از طریق یک لوله یا لوله دایره ای کنترل می کند. معمولاً موادی که برای آنها از پروانه استفاده می شود هوا، گاز، بخار یا مایع است. همچنین می توان از آن برای مواد خشک خاصی استفاده کرد.

دریچه های پروانه ای دریچه هایی با باز شدن سریع هستند که با یک دیسک مدور فلزی همراه با محورهای محوری آن در زوایای قائم مرتبط هستند. جهت جریان لوله را تنظیم می کند. با مکانیزمی کار می کند که وقتی روی شفت می چرخد، روی صندلی های بدنه شیر آب بندی می کند. دریچه های پروانه ای معمولاً به عنوان دریچه های دریچه گاز برای کنترل جریان استفاده می شوند. دریچه‌های پروانه‌ای با کارایی بالا هیچ جیب‌هایی ندارند که در حین بسته بودن شیر، مایعات در آن محبوس شوند.

این نوع شیر یکی از فشرده ترین و همچنین سبک ترین شیرآلاتی است که روی زمین وجود دارد. طیف وسیعی از کاربردها را دارد. این نوع شیر به دلیل انتخاب نشیمنگاه و همچنین آستر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این، گزینه های دیسک به طور قابل توجهی تقاضا برای همان دیسک را در سال های اخیر افزایش داده اند و شیر را به یک جایگزین هوشمند تبدیل کرده اند.

پر بودن از تمام کیفیت های مطلوب مانند طیف گسترده ای از مواد با اندازه های مورد نظر و درجه بندی فشار، ایزوله مطمئن و مثبت با پتانسیل کنترل جریان متوسط ​​را بیش از طیف گسترده ای از کاربردها در سراسر صنعت شیرآلات ارائه می دهد.

تجارت پتروشیمی و صنعت نفت از این شیر فلزی استفاده می کنند زیرا ایمن در برابر آتش، سبک وزن و همچنین برای فعال سازی کاملا مناسب هستند. اگر برای کاربرد مناسب استفاده شود، این شیرهای پروانه ای مزایای زیادی را به شما ارائه می دهند. برای خدمات شیمیایی مناسب است. مزیت اصلی شیر این است که می توان از آن در جاهایی که فضا کمتر است استفاده کرد. برای استفاده در ابعاد کوچک طراحی شده است.


برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731





:: برچسب‌ها: شیر پروانه ای ، شیر توپی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: